Каталог товарів
0 (800) 40 70 80
безкоштовно по Україні 0 (800) 40 70 80
Vodafon (050) 489 26 32
Kyivstar (067) 809 49 76
Години роботи:
пн - пт / 10:00 - 17:00

Заміна та повернення товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

У законодавстві України вказано дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця

Покупка неякісного товару

У Законі України «Про захист прав споживача» у ст.8, йдеться у повідомленні. , що якщо покупець виявив істотні недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з причини виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей. Явними недоліками, якщо спиратися на п .12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б однією з цих характерних ознак: 1. Усунення його взагалі неможливе
2. На його усунення потрібно більше двох тижнів
3. Він якимось чином змінює товар, що вже не входить до частини договору про купівлю

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза у спеціальному Сервісному Центрі, в У процесі якої перевірятиметься дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертизу можна організувати протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов використання товару споживачем, збереження чи перевезення, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу з власної кишені.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити під час, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий самий товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно до перегляду ціни та повернення грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою та моделлю.

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника та моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар, що відповідає якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а у разі зниження ціни – виходячи з його вартості в день покупки. 

Прохання покупців щодо повернення грошей повинні задовольнятися того дня, коли вони були пред'явлені, а у разі відсутності можливості повернути гроші – у період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна на товар зросла, то розрахунок проводиться на момент висунутих вимог, а у випадках зниження – на момент покупки.

Покупка якісного товару

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9, покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
1. Якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами
2. Не можна застосовувати за призначенню, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та документи

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:
1.     Купити будь-який інший товар,
2.     Отримати назад свої гроші, витрачені на купівлю товару
3.    Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів та не на день пізніше.

Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:
1. З дня купівлі товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів
2. Товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
3. Під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування
4. Відсутність документа, що підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару. /p>

1. Перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила експлуатації товару, які йдуть разом з ним
2. У випадках, коли не зрозумілі умови щодо використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, яка виконує дані функції
3. Використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника або продавця.
4. Щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів цієї категорії

Чабани Чабани, вул. Юності, 3
k 097 295 94 77
l 050 489 26 32
0800 40 70 80
office@avtonomenergo.com.ua
Насосне обладнання
Водопідготовка
Опалення
Техника климата и уборки
Альтернативна енергетика
Будівництво
Трубопровідна арматура
Автоматика та КВП
Пожежне обладнання
Баки та ємності
Бустерные станции